Zwraca
Przedsiębiorca zwraca wszystkie płatności dokonane przez konsumenta, w tym wszelkie koszty dostawy przez przedsiębiorcę w euro za zwrócony produkt, natychmiast, ale w ciągu 14 dni od dnia, w którym konsument powiadomił go o anulowaniu. O ile przedsiębiorca nie zaproponuje, że sam odbierze produkt, może poczekać na spłatę produktu, dopóki konsument nie wykaże, że zwrócił produkt, aż do momentu, w którym brakuje ukończenia. Przedsiębiorca korzysta z tej samej metody płatności, z której korzystał konsument, chyba że konsument zgodzi się na inną metodę. Zwrot kosztów jest bezpłatny dla konsumenta.
Masz 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy, aby zwrócić produkt bez podania przyczyny, począwszy od dnia otrzymania produktu. Produkt może być zwrócony nieużywany i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu.
OPCJE ZWROTU:
Zwracany produkt można zwrócić na dwa sposoby:
Możesz to sprawdzić samodzielnie w punkcie zbiórki w Volendam (Röntgenweg 2, 1131 PP).
Możesz wysłać go pocztą.
Procedura zwrotu przy powrocie pocztą:
Wyślij nam wiadomość e-mail lub wyślij pocztą z zamiarem podania numeru zamówienia i tego, co chcesz zwrócić. Następnie wyślemy Ci formularz zwrotu e-mailem (lub pocztą), który wyślesz wraz z przesyłką zwrotną.
Koszty zwrotów
W przypadku gwarancji koszty odesłania do Kubbinga B.V. / Firma E & L.
Koszty wysyłki zwrotnej są na twoje własne konto.
Możesz zapakować akcesorium (produkt, który mieści się w zwykłym małym opakowaniu) i zanieść go na pocztę.
Aby wysłać rower, należy umieścić wokół niego określone pudełko, dlatego wygodnie jest przechowywać pudełko rowerowe.
Zwrot zamówienia do punktu odbioru w Volendam jest bezpłatny we wszystkich przypadkach.
Kliknij tutaj, aby uzyskać formularz zwrotu