Skargi
Jest to oczywiście irytujące, jeśli masz skargę na świadczoną usługę. Prosimy jednak o przesłanie skargi pocztą elektroniczną do działu obsługi klienta. Można tego dokonać pocztą elektroniczną, zwykłą pocztą i / lub telefonicznie. Nasi pracownicy w dziale kontaktowym klienta rozpatrzą reklamację i spróbują rozwiązać reklamację w sposób zadowalający wszystkich.
Nasze dane:
Kubbinga B.V. / E&L Company
Parallelweg 25
1131 DM Volendam
Tel .: +31 - 0299 410000
Faks: +31 - 0299 410009
sales@kubbinga.nl
Po otrzymaniu skargi otrzymasz od nas potwierdzenie.
Odpowiemy na twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania, jeśli będzie to wymagało więcej czasu, poinformujemy cię o tym.
Jeśli nie docenisz tego, zawsze możesz skontaktować się z działem mediacji Stichting Webshop Keurmerk, gdzie (nazwa sklepu internetowego) jest powiązana. Jeśli z jakiegoś powodu próba mediacji nie doprowadzi do zadowalającego rozwiązania, możliwe jest przekazanie sporu do Komisji ds. Sporów (SGC).